نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10864
-
الف
+

عاقبت توطئه علیه «حشمت فردوس» از زبان «مهدی مظفری» ستایش3

«شهرام پور اسد» با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص کرکتر خود در سریال «ستایش» و بازخورد مردم سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شهرام پور اسد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که این روزها در سریال «ستایش3» به ایفای نقش می پردازد، با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص کرکتر خود و بازخوردهای مردم نسبت به این سریال سخن گفت.

«شهرام پور اسد» درخصوص نقش خود در «ستایش3» گفت: از آنجایی که من آدم احساساتی هستم، این موضوع به من برای ایفای نقش «مهدی مظفری» خیلی کمک می‌کرد. عشق برایم خیلی مهم است. احترام به کلان تر ها و پیشکسوتان هم برایم از ارزش بالایی برخوردار است و بودن این ویژگی ها در فلمنامه برایم ارزشمند بود. 

وی درباره بازخوردهای مخاطبان نسبت به این سریال گفت: فکر می کردم شاید وارد شدن به زندگی ستایش بعد از دو فصل برای مردم قابل پذیرش نباشد اما اینگونه نبود و تاکنون خدا را شکر بازخورد های خوبی گرفته ام.

پوراسد درباره پیشنهادات جدیدش برای بازیگری نیز بیان کرد: پیشنهاد دارم اما همچنان به خودم قول داده‌ام گزیده کار باشم.

وی در پاسخ به اینکه توطئه علیه «حشمت فردوس» به کجا می رسد، گفت: حق بدهید که نمی توانم چیزی در این باره بگویم ولی قدری صبوری کنید می‌فهمید.

این بازیگر ایرانی درباره ساخت فصل چهارم این سریال نیز گفت: این روزها مردم بسیار زیاد در خواست ساخت فصل 4 را دارند و آقای زرین کوب نویسنده ستایش هم به خواسته مردم نه نمی‌گوید.

بیشتر بخوانید :

ناگفته های «شهرام پوراسد» از نقش آفرینی در سریال «ستایش3»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر